آنچه در تهران گذشت (بیش از هزار عکس درباره نا آرامی های اخیر)

۱۳۸۸ تیر ۱, دوشنبه

طرح اجرایی راه اندازی بمب گوگلی

برای نمایش تنفر مردم از دیکتاتوری و کودتا اقدام به ایجاد یک بمب گوگلی کردیم .
برای انجام این طرح نیاز داریم 100.000 لینک با مشخصات زیر ایجاد شود :

لینک ها باید همگی با عنوان “کودتاچی” و به مقصد http://www.ahmadinejad.ir باشد .
بطور مثال : کودتاچی
نکاتی که باید در ایجاد لینک ها بدان توجه شود :

بهتر است لینک بگونه ای درج شود که در تمام صفحات وبلاگ و سایت دیده شود .

لینک باید در صفحاتِ در دسترس عموم باشد . یعنی هر بازدیدکننده ای بتواند تنها با وارد کردن آدرس ، به صفحه دارنده لینک دسترسی داشته باشد . ثبت لینک در صفحاتی که نیاز به ورود نام کاربری یا رمز دارند مؤثر نخواهد بود .

لینک ها فقط باید در چارچوب معرفی شده باشند . لینک با عنوان های دیگر یا به سایت های دیگر مؤثر نخواهد بود . پرهیز از ناهماهنگی و پراکندگی و رعایت تمرکز و یکپارچگی برای رسیدن به هدف ضروری است . مطمئن باشید این یک طرح اصولی و حساب شده است . این طرح پس از مطالعات فراوان و بررسی کارشناسی افراد متخصص و خبره به مرحله اجرا رسیده است .

برای اجرای این طرح به عزم جدی و اراده و تلاش شما نیازمندیم :

از هر رسانه ای که در اختیار دارید برای اطلاع رسانی استفاده کنید . بسیاری از امکانات و رسانه ها در اختیار ما هستند که تا کنون از کنار آن بسادگی می گذشته ایم . فراموش نکنید که بشتر از همه چیز به یاری دیگران نیازمندیم .

هر نفر خود می تواند به تنهایی یک کمیته باشد و هیچ تفاوتی نمی کند چه کسی آغاز گر آن بوده است . همه باید در اطلاع رسانی سهیم باشند تا به هدف مشترک برسیم . فرض کنید خود شما صاحب و مجری این طرح هستید .

به خاطر داشته باشید هدف از اطلاع رسانی ، انجام کار است . اطلاع رسانی به تنهایی کافی نیست. خودتان هم دست به کار شوید و بعد از خودتان دیگران را به این کار دعوت کنید . یک لینک هم کمک بزرگی به اجرای این طرح می کند .

اگر وبلاگ یا سایتی ندارید یا به هر دلیلی نمی توانید در وبلاگ یا سایت خود اینکار را انجام دهید ، هم اکنون یک وبلاگ جدید بسازید . بسیاری از افراد اطلاعی از این طرح ندارند . شما که این فرصت را کسب کرده اید از آن بخوبی استفاده کنید .

اگر وبلاگ جدیدی می سازید، حتما آنرا به موتورهای جستجو و بویژه گوگل معرفی کنید. برای معرفی وبلاگ خود به گوگل از این لینک استفاده کنید: www.google.com/addurl

اگر وبلاگ قدیمی یا تعطیل شده ای دارید که بلا استفاده است ، از آن استفاده کنید . وبلاگ های قدیمی بخاطر اینکه از قبل در گوگل شناخته شده اند تأثیر بسزایی می توانند داشته باشند . هر چیز که خوار آید امروز به کار آید .

از بزرگی کار نهراسید . توجه داشته باشید لینکی که در تمام صفحات وبلاگ دیده شود ، برای هر صفحه بطور جداگانه به حساب می آید. برای رسیدن به این هدف یعنی 100.000 لینک ، 1000 وبلاگ که هر کدام 100 صفحه (اعم از مطلب یا صفحات موضوعات یا …) داشته باشند چاره ساز است .

زمان برای ما بسیار مهم است . فرصت زیادی برای انجام این کار نیست . تأخیر زمانی در شناسایی صفحات و لینک ها و تأثیر آن بر نتایج جستجو را باید با وسعت و بزرگی کار جبران کرد . پس از همین الآن دست به کار شوید و خود را دست کم نگیرید .

این متن را وبلاگ یا سایت خود کپی کنید . از دیگران هم بخواهید تا در این حرکت سهیم باشند . هیچ نیازی به ذکر نام یا لینک منبع نیست ! این یک حرکت مشترک است و هر فردی که در این حرکت سهیم باشد منبع آن خواهد بود .

در پایان یادآوری این نکته لازم است که این هدف جز با هماهنگی و یکپارچگی بدست نمی آید . این طرح توسط کارشناسان کاملا بررسی شده و بهترین شرایط انتخاب شده است . بنابراین از ناهماهنگی و پراکندگی خودداری کنید . همدلی و تمرکز بر روی یک هدف مشترک است که ما را در رسیدن به این هدف یاری می کند .

بر گرفته شده از مرداویچ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر