آنچه در تهران گذشت (بیش از هزار عکس درباره نا آرامی های اخیر)

۱۳۸۸ تیر ۴, پنجشنبه

سرادر جنگ دفاع می فرمایند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چه زود دیر می شود !!! انگار همین دیروز بود که اینهمه جوان بر روی خاکهای داغ این ممکلت به خون غلطیدند تا نتایج پیش بینی های سردار را ترسیم کنند و حالا دوباره همان سردار خون همان جوانان را خرج می کند تا آبروی بر بار رفته را شاید به چنگ آورد.
دوباره دم از گذشت و فداکاری برای مردم !!!!! حب جا و مقام تا چه حد ؟؟ سرداری که همه سرداران را خود سردار کرده بهتر است از خودش و یاران قدیم آغاز کند . داعیه مردم و غم مردم را از زبان ایشان شنیدن قصه کهنه ای است که دیگر برای این ملت نخ نما شده است.
مولا علی (ع) می فرمایند که در بلاد اسلامی اگر به پای زنی غیر مسلمان خلخال رود و مردی مسلمان از غم آن بمیرد عسر و حرجی ندارد. با توهستم سردار, اکنون همان زمان است ؛ اگر فرض محال کنیم که در جمهوری اسلامی ( حکومت اسلامی ) هستیم و نه تنها زن غیر مسلمان بلکه دختری مسلمان زاده نه تنها خلخال به پایش نرفته بلکه گلوله داغ بر سینه اش رفته است و نه تنها برادران مسلمان و همرزمان سردار را نمیرانده بلکه شاد و خوسحال , سرمست از غرور پیروزی گردانده !!!!!
چه شده سردار ؟ باورم نیست که از خون ترسیده ای , باورم نیست که از غرض گلوله مسلسل mp4 و .... ترسیده ای , باورم نیست که از ضربات باتوم های قشنگ و نو که با همان پول نفتی که به حساب خزانه واریز نشده خریداری شده ترسیده ای , اما باورم است که دیگر توان رشادت را از کف داده ای و اینچنین تاکتیک های دهه 1940 و 1950 را پیاده می کنی تا شاید همه طرف را راضی کنی . اسمش چیه ؟ درایت ؟ در مرام دیجیتالی های تویتر و فیس بوک و یوتیوب به آن می گویند Delete شدن.

نوشته شده توسط : زبان دراز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر