آنچه در تهران گذشت (بیش از هزار عکس درباره نا آرامی های اخیر)

۱۳۸۸ تیر ۱۳, شنبه

ضدحال برقی به سخنرانی امشب احمدی‌نژاد

گویا محمود چاخان یا همون ا.ن. قراره شنبه شب (88/4/13) بعد از اخبار سراسری ساعت 21 در رسانه “مثلا” ملی سخنرانی کنه. مدتی پیش در بالاترین پیشنهاد شد که اگر سر یک ساعت به خصوص همه یک وسیله برقی پرمصرف (مثل اتو) را برای چنددقیقه روشن کنیم، فشار وارد اومده به نیروگاهها باعث قطع شدن موقتی برق می‌شه. بیایید با انجام این کار در ساعت ۹ شب یک ضد حال دیگه به کودتاچی‌ها بزنیم. الله و اکبر پشت‌بام هم که یادمون نرفته! لطفا خبر رسانی کنین

همراه با رییس جمهور موسوی

ای دولت کودتا آگاه باش که ما مردم آگاه وهمیشه در صحنه (قدیم) و ارازل و اوباش ، خس و خاشاک و مگسان ( امروز ) تا آخرش با
رییس جمهور قانونی کشور یعنی جناب آقای میر حسین موسوی
هستیم و به هیچ وجه از حق خود نمی گذریم ای مردم آزاد ای مردم رو شنفکر و آگاه ایران اگر با من موافقید همین الان بگید
نوشته شد توسط : دم دراز

۱۳۸۸ تیر ۱۱, پنجشنبه

طرح کمک اینترنتی آمریکا به معترضان ایران

سه سناتور آمریکایی روز پنج‌شنبه نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را «دستکاری شده» نامیدند و قول دادند تا برای مهار سانسور اینترنتی دولت ایران به معترضان کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، سه سناتور آمریکایی از جمله جان مک‌کین، رقیب باراک اوباما در انتخابات پیشین ریاست‌جمهوری ایالات متحده، در حال تدوین طرحی در این رابطه هستند.
سناتور جمهوریخواه، لینزی گراهام و سناتور دموکرات مستقل جوزف لیبرمن دو سناتور دیگر تدوین‌کننده این طرح هستند.

این طرح قرار است قطع شبکه تلفن همراه در ایران توسط دولت را مشکل‌تر کند و دسترسی ایرانیان به شبکه‌های اجتماعی اینترنتی هم‌چون فیس‌بوک، توییتر و یوتیوب را تسهیل ببخشد.

جان مک‌کین، سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی هم‌چنین در چارچوب این طرح از «تقویت رادیو فردا (بخشی از رادیو اروپای آزاد) و هم‌چنین بخش فارسی صدای آمریکا برای مقابله بهتر با پارازیت‌های دولتی ایران» خبر داد.

از این پس ‍‍موسوی را رییس جمهور موسوی خطاب کنیم

طبق پیشنهاد دکتر سازگارا در برنامه تفسیر خبر صدای امریکا از این پس میر حسین موسوی را در تمام نوشته ها رییس جمهور موسوی بنامیم.

۱۳۸۸ تیر ۱۰, چهارشنبه

هلوکاست دوم ؟

بغض در گلو ؛ اشک در دیده می نگاریم و می نگاریم و می نگاریم .....
دیر زمانی نبود که از عزیزی نوشته ای را خواندم که مضمون آن این بود که از مردم به علی و از علی به پیغمبر و از پیغمبر به خدا شکایت می بریم ولی از خدا به کی شکایت بریم!!!
صد البته قیاسی بین علی ما و علی اینان که اینچنین ملت را به خون کشید نیست. دولتی هم که علی ما حکومتش را حاکم بود با حکومتی که حاکم ایران اداره می کند تفاوت از زمین به عرش است. نمی خواهم دل ریش کنیم , مویه کنیم و جزع و فزع کنیم. باید بمیریم که اینچنین انسانیت را به مسلخ بردند!!! کاری که باید اسم آن را هلوکاست دوم لقب دهیم در مقابل دیدگان 6 میلیارد انسان واقع می شود , عجبم که چرا جهان آن هلوکاست که به قطع و یقین مدارک متقنی همچون این هلوکاست را ندارد آنچنان پذیرفته ولی اینبار الکن از اعئراض هست.
آمار جالبی را به استناد صدا و سیمای دولتی مطرح شده که تعداد کشتگان هموطنان اغتشاشگر!!!!! بدست برادران ولایتی 2 تا 7 برابر کشتار برادران مظلوم فلسطین!!!! توسط جرثومه های صهیونسیتی بوده است. جالب است که بنده هم اضافه می کنم که نمایش و همدردی صدا و سیمای دولتی غریب پرست ضرغامی هم به همان نسبت شاید بیشتر آنها را پوشش نداد.
شکایت به علی می برم , ای مولای من زبانم باز نمی شود , چشمانم نمی بیند , گوش هایم نمی شنود وقتی تصویر دانشجویی را می بینم که چشمانش به معنای واقعی از حدقه بیرون زده و در کما به سر می برد!!!! چه بگویم ؟ کی را ببینم ؟ صدایی از ایشان بیرون نمی آید که بتوان شنید. ای علی مظلوم , مظلومیت تو بیش از 1000 سال بعد هنوز مستمسک کسانی است که به اسم تو به نام تو به نیت قربت به تو اینچنین کردند بر ملت تو!!!!! نام مقدس دخت پیغمبر را بر زبان کثیفشان جاری کردند و زدند و کشتند و .......
انتصابات تمام شد , خونهایی بر روی زمین ریخته شد , تا حکومتی که خاری بر گلو بود ادامه پیدا کند !!!! عجبم که حافظه تاریخ هنوز زنده است و اینان همچنان خود را حاکم عادل می بینند.
تاریخ گواه هست که هیچ حاکم ظالمی نمی تواند با ظلم حکومت کند.
باید تاریخ را برایشان بازخوانی کنیم که آنانی که به طمع عبای رهبری سکوت کردند و چشم بستند و گفتند که صلاح نیست بر حکومت اسلامی شورید , به عبای رهبری نخواهند رسید و آنان هم که در انتظار کرسی بعدی ریاست جمهوری هستند بدانند که این مقام بر ظالمی وفا نکرده است. صبح سپید در روزی سبز نزدیک است بمانیم یا نمانیم مهم نیست اما علی گفت ظلم پایدار نیست.


نوشته شده توسط : زبان دراز

اطلاعیه

برای سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

این اطلاعیه را چاپ کنید و به هر ترتیبی که شده در سطح شهر پخش کنید: // به این طرق می شود این اطلاعیه را پخش کرد تا خطرناک نباشد: 1- هر موقع در تاکسی ، مترو ، اتوبوس و... سوار هستید هنگام پیاده شدن بدون این که کسی بفهمد یک اطلاعیه را روی صندلی بگذارید تا افراد بعدی مطلع شوند. 2- شبانه بر روی دیوار ها نصب کنید. 3- وقتی به سوپر مارکت ها می روید ، اطلاعیه را روی شیشه یخچال بگذارید.// به طور کلی تا می تونید این اطلاعیه را پخش کنید تا همه مردم آگاه شوند.

یک پیشنهاد برای روز تنفیذ رییس جمهور

روزی مراسم تنفیذ ریاست جمهوری احمدی نژاد مردم هم به سوی محل سکونت آقای موسوی رفته ،حکم تنفیذ ایشان را صادر کنیم. اگه مثل روزای اول تظاهرات ها میلیونی اطراف خونه رئیس جمهور منتخب باشیم و رسانه های خارجی هم این رو به تمام دنیا پخشش بکنن دروغشون رو میشه آبرشون میره.

همکاری نوکیا و دولت کودتا



روش فلج کردن بانک های دولتی و وابسته به ارگان ها و نظامی و بسیج

روش فلج کردن بانک های دولتی و وابسته به ارگان هاو نظامی پیشنهاد میکنم در راستای مبارزه مدنی با دولت کودتا 1-کلیه سپرده های خود را به هر مبلغ (حتی هزار تومان)از بانک های دولتی و ارگان های نظامی خارج کنید ودرصورت ضرورت در بانک های خصوصی پس انداز نمایید. 2-اوراق مشارکت خریداری شده را به بانک های مربوطه عودت دهید. 3-کارمندان دولت و بازنشستگان که قادر به بستن حساب خویش نیستند موجودی خود را به حداقل ممکن کاهش دهند. 4-موجودی حساب جاری را در روز موعد چک به حساب بریزد و سعی کنید از دسته چک بانک خصوصی استفاده کنید. 5-قبوض آب برق و... را با تاخیر در این بانک ها پرداخت نکنید.

۱۳۸۸ تیر ۹, سه‌شنبه

فتوای آیت‌الله بیات زنجانی: سربازان توبیخ را بپذیرند اما با مردم بی‌دفاع برخورد نکنند

یک مرجع تقلید در پاسخ به استفتاء یک سرباز وظیفه نیروی انتظامی تصریح کرده که برخورد با مردم بی دفاع مشروع نیست و اگر امر دایر شود بین برخورد فیزیکی با مردم و توبیخ، مطمئناً تکلیف در پذیرفتن تنبیه و توبیخ است.

اختلاف بین اصولگرایان مجلس /باهنر خطاب به رسایی: شما بدون تریبون به اندازه کافی نعره زده‌اید!

مسعود پزشکیان با استناد به ماده 77 آیین نامهداخلی مجلس در تذکری تصریح کرد: طبق این ماده چنانچه فردی در هنگام نطق خود نطق فرد دیگری را نفیکند یا به آن اعتراض کند، آن فرد حق اعتراض و تذکر را داراست. این نماینده مجلس تصریح کرد: یکی از نمایندگان در هنگام نطق امروز خود با اشاره به نطق من در روز یکشنبه صحبتهایی را از نهجالبلاغه ذکر کرد، ایندرحالی است كه بهتر بود این نماینده، اول این خطبه را میخواند. در این خطبه آمده است که انصاف داشته باش، خودت و اطرافیانت انصاف را رعایت کنید که اگر رعایت نکنید ظلم کردهاید. این صحبتهای پزشکیان باهنر را وادار کرد که بگوید، خواهش میکنم این بحث را تمام کنید؛ اما پزشکیان تاکید کرد: اگر قرار است حرف دیگران را نقدکنیم، بهتر است به طرف مقابل هم اجازه دهیم که اعتراض کند. پزشکیان با خواهش باهنر از ادامه این بحث صرفنظر کرد. اما ستار هدایتخواه در تذکر آیین نامهای گفت: رئیس مجلس باید به تذکر پزشکیان اخطار میداد و بهتر است این نماینده بداند که امیرالمومنین چهارهزار آشوبگر خوارج را در یک روز به زیر تیغ برد و امروز هم باید با خوارج برخود شود. این سخنان با فریادها و یا به قول محمدرضا باهنر نعره های توهین آمیز برخی نمایندگان مواجه شد. محمدرضا باهنر که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت؛ یادآور شد: هنوز یک هفته از دیدار با رهبری نگذشته است، خواهش می کنیم این فریادها و نعره های توهین آمیز را که بعضا به یکدیگر نسبت میدهید را تمام کنید. کمی تحمل داشته باشید، زیرا پزشکیان در تذکر خود تنها ماده 77 را قرائت کرد که در آن آمده است، کسی که در زمان نطق صراحتا به کسی توهین کرد و خلاف واقع جلوهدهد ، فرد مقابل حق تذکر را داراست و اگر رئیس تذکر را وارد دانست به فرد مدعی وقت میدهد تا از خود دفاع کند. به هر حال این نوع نعرهکشیدن و دعوا کردنها صحیح نیست. باهنر خطاب به حمیدرسایی که از جای خود بلند شده بود و با فریاد صحبت میكرد، گفت: شما هم بدون تریبون به اندازه کافی نعره زدهاید و رسایی فریاد زد شما نعره میکشید نه من. این صحبتها موجب شد که برخی از نمایندگان رسایی را دعوت به آرامش کند.

۱۳۸۸ تیر ۷, یکشنبه

چهار روی سکه

روی اول آنکه در هر انتخاباتی کسی پیروز است که به هدف احیای حق مردم و دمکراسی پا به عرصه انتخابات می گزارد ،فراتر از نتایج و حواشی آن ، فراتر از نحوه شرکت و حضور فعالان ِ در عرصه ،حال آنکه باید اخلاق انتخاباتی برای برگزار کنندگان و بی طرفی آنان را از نظر نگذاشت که شرط لازم است. انصاف را فرو نگزاریم مردم کمتر اشتباه می کنند باید قبول کنیم دلیل مردم برای انتخاب هرچه باشد محترم است.

روی دوم تبلیغات انتخاباتی و حواشی آن را در یک برحه کوتاه نبینیم،بیشک حضور مردم در پای صندوق های رای نشان از ماندگاری انتخابات در اذهان دارد. شعارها ، مناظره ها و توهین ها همه در گوشه ای از تاریخ ثبت می شوند و آینده گان درباره حقیقت آنها سخن خواهند گفت.

روی سوم آنکه پذیرش نتیجه از سوی کاندیداها احترام به قانونی است که کاندیدای محترم بر طبق همان قانون در انتخابات شرکت کرده و دمکراسی یعنی آنکه اعتراض خود را باز بر طبق همان قانون بیان کند،مگر نه آنکه هدف، اجرای قانون برای رسیدن به مردم سالاری است و مگر می شود با اعمال فراقانونی به قانون گرایی دست یافت مگر نه آنکه کسی که اینگونه بر مسند بنشیند به دیکتاتوری رسیده است .نکته بسیار قابل توجه سخنان آیت الله خامنه ای در نماز جمعه روز گذشته که :” زورآزمايي خياباني به چالش‌كشيدن مردم‌سالا‌ري است” این حقیقت را بیان می کند که برای رسیدن به مردم سالاری و دمکراسی دینی اولین شرط احترام به قانون است و این وظیفه ای است که باید از خود شروع کنیم . رهبر انقلاب اسلامي حل و فصل همه اختلافات را در سر صندوق راي، فلسفه انتخابات خواندند و خاطر نشان كردند:” انتخابات براي اين است كه در صندوق‌هاي راي معلوم شود كه مردم چه مي‌خواهند نه در كف خيابان‌ها”.

روی چهارم آنکه ضعف گفتگو و احزاب سیاسی و اجتماعی(اصناف نیز به نوعی احزاب اجتماعی محسوب می شوند) کار را به آنجا میکشاند که مردم دچار سردرگمی سیاسی شده خود را در شک و دودلی احساس می کنند.مردم(به معنای کل آن)خواسته زیادی جز فعالیت آزاد برای کاندیدای محبوبشان ندارند. نمی توان منکر این نکته شد که اگر بعضی توهینهای بعد از انتخابات و اعلام نتایج پرعجله نبود و اگر مدیریت های حزبی می توانست هدایت کننده مردم باشد ؛شاید این شک و دودلی به آنجا نمی رسید که مردم به خیابانها بیایند از هر دو گروه.نبود مناظره های زنده تلویزیونی و احزاب آزاد که از ابزارهای ایجاد تعامل و گفتگو فی مابین بین دولت ،احزاب ،مردم و مخالفان است شاید از علل به وجود آمدن مشکلات بعد از انتخابات است. استفاده صحیح از این ابزارها بدون شک به بقای نظام و مستحکم تر شدن پایگاه مردمی آن خواهد انجامید .

“همچنانیکه رهبری نیز مناظره‌هاي تلويزيوني را ابتكاري مهم و جالب ارزيابي كرده و افزودند: مناظره‌هاي شفاف، جدي و صريح، خنثي كننده تبليغات بيگانگاني بود كه رقابت‌هاي انتخاباتي را غيرواقعي مي‌دانستند.حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، جديت، صراحت، مجبور شدن افراد به دفاع و پاسخگويي در مقابل سيلاب نقد و انتقاد و شفاف شدن مواضع اشخاص و گروه‌ها را از نكات مثبت مناظره‌ها دانستند و افزودند: مردم با ديدن مناظره و ديگر برنامه‌هاي تبليغاتي، قدرت قضاوت بدست آوردند و احساس كردند كه نظام اسلامي، اندروني و بيروني ندارد و مردم را بيگانه نمي‌داند و حقيقتا براي ملت حق انتخاب آگاهانه قائل است.ايشان آزادي بيان، پرورش ذهن‌ها و افزايش قدرت انتخاب ملت را از ديگر آثار مثبت مناظره‌ها برشمردند و با اشاره به كشيده شدن مطالب مناظره‌ها به خيابانها و خانه‌ها تأكيد كردند: يقينا يكي از عوامل افزايش ده ميليون آراء نسبت به دوره‌هاي قبل، مشاركت ذهني و فكري مردم در انتخابات بود كه باعث شد ملت به عرصه انتخاب بيايند، بنابراين از اين ديدگاه مناظره‌ها، امري مطلوب بشمار مي‌آيد.حضرت آيت‌الله خامنه‌اي ادامه مناظره‌ها در سطوح مديريتي را خوب و ضروري دانستند و افزودند: بايد با حذف عيوب و نكات منفي مناظره ها، آنها را ادامه داد تا همه افراد و مسوولان خود را در معرض نقد، انتقاد و پاسخگويي ببينند.”