آنچه در تهران گذشت (بیش از هزار عکس درباره نا آرامی های اخیر)

۱۳۸۸ تیر ۲۴, چهارشنبه

انفجار یا نقص فنی ؟

علائم موجود در صحنه سقوط هواپیما نشان دهنده احتمال وجود انفجار در هواپیما است.

سقوط هواپیما یا خودزنی دولت ؟

از زمان شروع اختلافات در راستای تقلب گسترده در انتخابات دهم , همه کارشناسان بر این باور بودند که نظام دست به یک خودزنی می زند که همه شاهد بودیم که در روزهای نخست اعتراضات یک گروه ناشناس مسئولیت بمب گذاری در حرم امام را بعهده گرفت و بعد از رسوایی این پروژه دولت هم پروژه را عقیم تلقی کرد و خیلی سریع خاموش کرد. اما با توجه به سوابق گذشته سقوط هواپیما در ایران و فرسودگی هواپیماهای خطوط هوایی داخلی نباید این نکته را از یاد برد که در برهه های مختلف نظام دست به حرکات مشابه و هدفدار زد که نمونه آن سقوط هواپیمای شهید فلاحی و یاران ایشان در اویل جنگ , هواپیمای سرلشگر ستاری در پایان جنگ , سقوط هواپیمای فرماندهان بلند پایه سپاه در ارومیه و حتی سقوط مشکوک هواپیمای وزیر راه وقت ..... اینها همه مواردی هست که سرمستان از قدرت قادر به انجام آن بودند و جهت تثبیت قدرت خود دستیازی به آن برایشان بسیار ساده و پیش پا افتاده بود و هست. بنابراین تقابل این رخ داد در روز چهارشنبه و دو روز قبل از برگزاری نماز جمعه معنا دار است . نماز جمعه سرنوشت ساز این هفته به امامت هاشمی و زمزمه های حضور میرحسین و خاتمی و کروبی در آن که در حقیقت تودهنی محکمی به خامنه ای می باشد جای تامل و تصمیم گیری سریع و منطقی را می طلبد.
شاید نتوان در نماز جمعه حرکتی را انجام داد و در مراسم تشیع جنازه کشته های هواپیما فریاد حق طلبی مردم را به گوش ناشنوایان حکومتی رساند. اطلاع رسانی و اتخاذ تدبیر راهبرد این ماجرا خواهد بود

۱۳۸۸ تیر ۲۳, سه‌شنبه

کردان هم برای خودش آدمی هست !!!!!!!

سایت نظام آباد که از طرفداران پروپا قرص دولت فعلی هست مصاحبه مفصلی با جناب اقای دکتر کردان ( دادستان - فرماندار - سپاهی - اطلاعاتی - وزیر - معاون وزیر - مدیر کل - معاون سازمان و ........ ) انجام داده که به نوبه خودش افشاگری تلقی می شود.
فایل را بصورت پی دی اف کردم تا راحت بتونید تکثیر و در اختیار همه قرار دهید.


۱۳۸۸ تیر ۲۱, یکشنبه

تشابه حرکات دست احمدی نژاد و شیطان پرستان



خیلی توضیحاتی ندارم ولی بعد از اینکه در یکی ازسایتها مطالبی راجع به فرقه شیطان پرستان خواندم یک جستجوی کوچولو در ویکی پدیا کردم و این تصاویر را پیدا کردم . بد نیست شما هم ببینید.





در این درگه که گه گه که که که که شود ناگه از امروزت نشو غره که از فردا نهی آگه

جناب مستطاب آقای سرلشگر بسیجی سید حسن فیروز آبادی - جنابعالی با توجه به ارتباط با خاندان پاک رسول الله ( خاندان سادات ) از ارتباطات ویژه با حضرت بقیه الله العظم حضرت قائم برخوردار هستید و از این رانت جهت نامه نگاری به ایشان بهره می برید ولی این حقیر که صرفا شباهت نام طولانی شما با بنده در بخش چهارم آن ( بسیجی ) می باشد و دیگر هیچ ترجیح دادم که با استفاده از همین ارتباط رانت خواری کنم و خدمت شما نامه نگاری کنم بنابراین خطاب بنده شما هستید.
نمی دونم که خودتان این نامه را مرقوم فرمودید یا حضرات مشاوران محترم زحمت این کار را کشیده اند ولی باز هم من نه سواد شما را دارم و نه مشاوران شما را , بنابراین اگر از واژگان ساده استفاده می کنم حمل بر جسارت نباشد.
کفر باقی است ولی ظلم فانی است. این از جملاتی است که مولا علی فرمودند همان که شما بارها از وجود عزیز و نازنین ایشان خرج کردید تا توجیح اعمال خود را کنید. حسن آقا خیلی راحت این مملکت را تحت نظارت آقایمان حضرت صاحب الزمان قرارمی دهید که چند صباحی بیشتر بر اریکه قدرت بمانید؟
لازم است که خدمتتان عرض کنم که دوران سالهای مبارزات جنابعالی در دهه 40 و 50 تمام شده است , لطفا چند لحظه ای هم از پنجره دفتر کارتان بیرون را نگاه کنید , نه منظورم ساختمانهای سازمانی ستاد فرماندهی کل قوا نبود , بلکه خیابانهای شهر را ببینید. دیدید .... آره همان جوانی که ایام دفاع مقدس همان دوران بسیجیانی چون همت , باکری , باقری , ..... , در آغوش مادر بود. این همان نوزاد است که اکنون جوانی رشید و رعنا در مقابل حق خوری ایستاده است.
فراموش نکرده اید ما , منظورم نسل من و شما در زمان سلطنت شاه متولد شده بودیم و اینچنین انقلاب عظیمی را ساختیم , اما بینی و بین الله انتظار داشتید که اینان , همین جوانان امروز و نوزادان دیروز در مقابل شما بایستند و شما و امثال شما را مسبب ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر بدانند؟ حسن آقا , آقا سید , چند روز از عمر من و شما باقی است ؟ یک سال ؟ 5 سال ؟ 10 سال ؟ 20 سال ؟ طول عمر مهم نیست عرض عمر ارزش دارد. ندا کشته شد بدست عوامل مستقیم یا غیر مستقیم شما , با کمال وقاحت به امام زمان هم دروغ می گویید ؟ اگر اعتقاد دارید که مهدی موعود ناظر بر اعمال همه ابنا بشر است , چرا دروغ ؟ به همه دنیا می توانید یک بار دروغ بگید , به یک نفر هم می توانید همیشه دروغ بگید , ولی به همه دنیا همیشه نمی توانید دروغ بگید . چه به رسد به حضرت صاحب الزمان که بیناتر ازشما به اعمال شما و بنده و بقیه هستند.
روز روشن عمال شما بر روی مردم آتش گشودند و کشتند , اینان که کشتند کارت بسج همراه داشتند در جلو چشمان عوامل نیروی انتظامی تحت نظر مستقیم شما بعنوان جانشین فرماندهی کل قوا دست به جنایت زدند و شما منکر می شوید ؟
هیهات منه الذله
من از طرف خودم و دیگر مظلومان از آقا امام زمان عذر میخواهم که با همچنین نامه ای دل نازنین ایشان به درد آمد.
من از طرف خودم و دیگر مظلومان از آقا امام زمان عاجزانه درخواست می کنم که انقلابشان را به این انقلاب پیوند نزنند که کسانی هستند که آبروی اسلام را بردند.
جناب سرلشگر - این عناوین فقط دنیوی و چند صباحی بیش نیست . دور نیست زمانی که خلخالی جدیدی به صحنه بیاید و امرای سپاه را همچون جلادان شاه به دست همان عدالتی که آنان را سپارد تحویل دهد.
گمان نبرید که خودرو ضد گلوله می تواند شما را از قهر مردم نجات دهد , بلکه عدالت خواهی شما می تواند مهر مردم را به ارمغان آورد.
حسن جان در مدتی که در جنگ بودید کفار در سرزمین سلطه دستگاهی اختراع کردند که به لطفا دکتر حداد عادل به نام رایانه روی میز شما و در کیف شما و حتی در جیب کت تان هم نوع کوچکی از آن یافت می شود. آفرین همان لپ تاپ و نوع کوچولوی آن هم موبایل را عرض کردم. فکر نمی کنم که شما مشکل دسترسی به سایتهای ..... را داشته باشید . فقط کافی است که حتی به زبان خودتان یک جستجوی چند لحظه ای بکنید و ببینید که مردم بخاطر مردن , نه شهادت ندا چه کردند. فکر می کنید برای من و شما هم همینکار را می کنند.
من که فکر نمی کنم برای من این کار را بکنند , مگر اینکه شما دستور دهید بنده را هم به هتل اوین ببرند و از آنجا با نسخه آقای دکتر مرتضوی به زیر تیغ جراحی جراح بزرگ جناب آقای محسنی ارژه ای بروم و دیگر برنگردم , در آن حالت شاید امیدی باشد که من هم آره . ولی شما چی ؟ تا حال از خودتان پرسیده اید که این همه دروغ برای چی و برای کی ؟ مگر نه این است که شما هم با رای غیر مستقیم همین مردم به درجه جانشینی فرماندهی کل قوا رسیده اید ؟ مردم خبرگان رهبری را انتخاب کردند و آنها هم رهبر را تعیین کردند و رهبر هم شما را انتخاب کرد.
پس بشنو این صدای ملت است - این مردم می خواهند دیگر نه شما جانشین فرماندهی کل قوا باشید و نه فرمانده کل قوا رهبر باشد.
همین -
بنده حقیر - زبان دراز


مهندس رای سازی استان ساز می شود

ا.ن. اعلام کرد به زودی استانی به نام البرز به مرکزیت کرج ایجاد می شود همچنین گفت به زودی استان های دیگری هم ایجاد می شود . نتیجه گیر دم دراز( پس به زودی چشممان به استان سبورچیان به مرکزیت آرادان روشن می شود و بعد از آن به عنوان پایتخت معرفی می شود)*

*نوشته شده توسط دم دراز