آنچه در تهران گذشت (بیش از هزار عکس درباره نا آرامی های اخیر)

۱۳۸۸ مرداد ۲, جمعه

روح الامینی هم شهید شد.

خبر خیلی ساده و کوتاه بود: محسن روح الامینی نجف آبادی فرزند دکتر عبدالحسین روح الامینی رئیس انستیتو پاستور ایران و نیز مشاور سیاسی دکتر محسن رضایی در زندان اوین درگذشت !!!!!
قبل از تسلیت به خانواده این شهید جنبش سبز باید دست مریزاد به جناب آقای دکتر رضائی گفته شود . آقای دکتر دفاع از حقوق حقه مردم را اینطور به انجام رساندید.
از قدیم رسم بر این بود که وقتی فردی از نزدیکان یا همسایگان از دنیا می رفت , بزرگان اینطور بیان می کردند که ای دل مشغول دنیا نباش که مرگ به نزدیکی ما رسیده است.
جناب آقای محسن رضائی چگونه پاسخ این خونها را خواهید داد. اگر با هزاران دلیل و توجیه از پاسخگویی بابت خونهای 8 سال جنگ بتوانید فارغ شوید مطمئن باشید که جواب این خونها را نمی توانید توجیه کنید. شما در پیشگاه این مردم اعلان کردید که پیگیر احقاق حق آنان خواهید بود. چگونه هست که حتی خانواده های حلقه های اصلی و بزرگوار شما همچون عزیزمان دکتر روح الامینی هم در امان سگهای افسار گسیخته نبودند. آیا اگر فرزند شما هم در جریانات اخیر از شما تبعیت نمی کرد و رای خود را به کاندیدای دیگری به صندوق می انداخت و برای بازپس گیری آن اعتراض می کرد و به چنگ افرادی که روزی روزگاری از سربازان و همکاران شما بودند می افتاد باز هم سکوت می کردید؟؟؟ جالب است که محسن روح الامینی عضو ستاد شما بود و بنابراین به شما رای داده بود و جهت باز پس گیری آن رای که به شما داده بود به خیابان آمد و دیگر به خانه برنگشت. بنابراین مستقیما شما مسئول بازپس گیری رای آن شهید عزیز و برومند و جوان هستید.