آنچه در تهران گذشت (بیش از هزار عکس درباره نا آرامی های اخیر)

۱۳۸۸ تیر ۱۰, چهارشنبه

هلوکاست دوم ؟

بغض در گلو ؛ اشک در دیده می نگاریم و می نگاریم و می نگاریم .....
دیر زمانی نبود که از عزیزی نوشته ای را خواندم که مضمون آن این بود که از مردم به علی و از علی به پیغمبر و از پیغمبر به خدا شکایت می بریم ولی از خدا به کی شکایت بریم!!!
صد البته قیاسی بین علی ما و علی اینان که اینچنین ملت را به خون کشید نیست. دولتی هم که علی ما حکومتش را حاکم بود با حکومتی که حاکم ایران اداره می کند تفاوت از زمین به عرش است. نمی خواهم دل ریش کنیم , مویه کنیم و جزع و فزع کنیم. باید بمیریم که اینچنین انسانیت را به مسلخ بردند!!! کاری که باید اسم آن را هلوکاست دوم لقب دهیم در مقابل دیدگان 6 میلیارد انسان واقع می شود , عجبم که چرا جهان آن هلوکاست که به قطع و یقین مدارک متقنی همچون این هلوکاست را ندارد آنچنان پذیرفته ولی اینبار الکن از اعئراض هست.
آمار جالبی را به استناد صدا و سیمای دولتی مطرح شده که تعداد کشتگان هموطنان اغتشاشگر!!!!! بدست برادران ولایتی 2 تا 7 برابر کشتار برادران مظلوم فلسطین!!!! توسط جرثومه های صهیونسیتی بوده است. جالب است که بنده هم اضافه می کنم که نمایش و همدردی صدا و سیمای دولتی غریب پرست ضرغامی هم به همان نسبت شاید بیشتر آنها را پوشش نداد.
شکایت به علی می برم , ای مولای من زبانم باز نمی شود , چشمانم نمی بیند , گوش هایم نمی شنود وقتی تصویر دانشجویی را می بینم که چشمانش به معنای واقعی از حدقه بیرون زده و در کما به سر می برد!!!! چه بگویم ؟ کی را ببینم ؟ صدایی از ایشان بیرون نمی آید که بتوان شنید. ای علی مظلوم , مظلومیت تو بیش از 1000 سال بعد هنوز مستمسک کسانی است که به اسم تو به نام تو به نیت قربت به تو اینچنین کردند بر ملت تو!!!!! نام مقدس دخت پیغمبر را بر زبان کثیفشان جاری کردند و زدند و کشتند و .......
انتصابات تمام شد , خونهایی بر روی زمین ریخته شد , تا حکومتی که خاری بر گلو بود ادامه پیدا کند !!!! عجبم که حافظه تاریخ هنوز زنده است و اینان همچنان خود را حاکم عادل می بینند.
تاریخ گواه هست که هیچ حاکم ظالمی نمی تواند با ظلم حکومت کند.
باید تاریخ را برایشان بازخوانی کنیم که آنانی که به طمع عبای رهبری سکوت کردند و چشم بستند و گفتند که صلاح نیست بر حکومت اسلامی شورید , به عبای رهبری نخواهند رسید و آنان هم که در انتظار کرسی بعدی ریاست جمهوری هستند بدانند که این مقام بر ظالمی وفا نکرده است. صبح سپید در روزی سبز نزدیک است بمانیم یا نمانیم مهم نیست اما علی گفت ظلم پایدار نیست.


نوشته شده توسط : زبان دراز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر